Tema: Re: del vietines signalizacijos bute
Autorius: Andrius
Data: 2009-06-22 16:08:45
man svarbiausia, kad pradetu kaukti, o tada jau 99,99 % vagiu deda i kojas.
Ir to gana. Jie gi nezino ar as pasirases sutarti su saugos bendrove ar ne.
Ir nenori rizikuoti, todel bega. O sms man reikalinga, kad suzinociau, kad
suveike signalizacija ir paprasyciau kaimyno, draugo ar svogerio nueiti
paziureti.