Tema: Re: Kuro sąnaudos
Autorius: spakainas
Data: 2012-08-28 08:50:01
Nu tai aš kažko kitko ir nesitikėjau, ar čia skaitosi kad visai nieko
neįtakoja? Puslitris va ir dasidėjo.
Dar nereik pamiršt, kad po miestus malantis žymiai greičiau užsikemša
kietų dalelių filtras, kuris daro regenaraciją=abibienos sąnaudos tuo
metu, nes kuras teisiog metamas lauk.
Dar, beja, neįtraukti kamščiai, kurie buvo pagrindiniam maršrute. Taigi,
iš lempos nenustebčiau, kad viską gerai sudėjus, tai gausis ir netoli
litro skirtumas, o tai jau yra visai nemažai.

Žodžiu, vistiek nesupratau, kame čia buvo tavo pointas ateit, apdrabstyt
mane purvais, lyg aš čia kažkokią svyto lygio nesamonę parašiau ar
kažkam ant nuospaudos užlipau, nors, regis, nieko tokio kaip ir nebuvo...