Tema: Re: Kuro sąnaudos
Autorius: svyt
Data: 2012-08-23 10:40:06
mano e 34 524td automatas ziema imdavo 10-12, vasara 8-10, (bet kaip
minejau, uzmiesciu i kijeva ir kazkiek po kijeva suvalge 6 litrus) panasu i
tavo agurka pagal mase, e36 318tds eme mieste vasara 7,5, dabar daugiausia 3
golfu vazineju antra menesi, ima 6.5 mieste su kondicionierium. FWD
apskritai maziau kuro ima nei mersai bmw, lengvutes masinos mieste irgi
maziau ima kuro nei gargaras 524 ar agurkas, kas cia keisto? man e28 520
mieste imdavo isvis 16-18 litru. zigulys ir tas apie 12 litru. pries kelias
dienas cia nekejau su taksistu, tuo tipo delfinu pasatu dirba, tik nakti ir
telpa vilniuje i 5 litrus. tiesiojoj fwd neminant virs100 turi tilpt i 5, 6
jau per daug.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)