Tema: Re: uzia guolis
Autorius: svyt
Data: 2012-07-16 15:37:48
busikas bortinis tentas.nz, tuo labiau jau po to su pigiais guoliais golfui
buvo, kad jie net nepradeda uzti o iskart istrupa, tiesa golfui net zvyro
trasoj isgirdau kaip sutraskejo, bet iki tol ne kiek neuze. nu dar atsargiai
gryzau namo be guolio apie 30 km. ratas klibejo (galinis) traskejo, labai
nekaito nes vis stodavau.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)