Tema: Re: uzia guolis
Autorius: svyt
Data: 2012-07-15 21:03:40
nu ne, be rato neisuksi iki tokio greicio kad girdetusi aiskiai. o siaip,
tas ratas kurio guolis uzia, siek tiek daugiau kaista (nu kai isvis
nusibaigia guolis, uzkaista iki tiek kad nusilydo asis, buvo man, nukrito
ratas busike, luzes pusasis ant tiek karstas, kad ratas su pusasio gabalu
nakti net sviete, o masina pasviro, pradejo teket reduktoriaus tepalai pro
pusasi ir uzsidege nuo karscio, tai meciau sniega kad ausint, viskas baigesi
ok), bet pries toki testa reik begiais susistabdyt, minimaliai stabdziais.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)