Tema: Re: Honda Accord ir Subary Legacy pasirinkimas
Autorius: Baterijas
Data: 2012-06-25 09:35:43
Buvau šešadienį Kauno turguj. Liūdnas reikalas su japoniškom :(
Radau vienintelį accord'ą naujesnį. Labai gera komplektacija: navi,
šildymas, liukas, parktronikai ir t.t. 2.2 dyzelis. Įspūdį paliko neblogą,
tik kaina kažkokia neadekvati: 24k lt.
Anot pardavėjo - parvaryta iš Danijos. Po kapotu visas atviras metalas
aprūdijęs, tiek agregatai, tiek visi varžteliai. Tos rūdys gal dėl jūrinio
klimato ir nieko blogo nedaro? Kėbulas lygi ir gražus.
Taip pat nepasirodė kokybiška bagažinės vidaus apdaila. Įdomu, pas visus
Accord'us taip, ar šitame kažkas daryta?