Tema: Re: Honda Accord ir Subary Legacy pasirinkimas
Autorius: klaustukas
Data: 2012-06-22 00:33:37
jei nori valties, tai ziurek i tuos mondeo - masina limuzino dydzio su r15
pan dydzio ratais. turejau keliom savaitem gaves is lizingo kaip pakaitine -
tikriaus tik citroen 2CV labiau kaip valtis ant kelio jaustusi.

is tu dvieju paminetu, tai accordas - paieskojes rasi su normalia iranga, o
ne tik lauko temperaturos termometru, kaip subaru. kietumas ir pan sakyciau
panasus. teko vazineti su abiem - su subaru i 10 mieste niekaip netilpdavau,
autostradoj apie 8 iseidavo.