Tema: Re: SAAB 9-3 1.9 TiD +/-
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-15 14:12:17
Čia kada prieš pusmetį noras buvo kilęs avensiui operuot tą d-cat'ą, bet
kažkaip prasivalė jis ten savaime (buvau kažkokio priedo į kurą įpylęs,
bet hz ar būtent jis mačyjo). Nu tai vat dabar 200+ kkm rida, sportinis
interesas apėmė, kada gi jis pagaliau užsilenks ar bent jau kokią
lemputę skydely užžiebs, kad kažkas negerai.
P.s. vasarą kažkaip nedažnai tą regeneraciją daro, o ir tapkė mano
apysunkė beigi užmiestin daugiau išvažiuoju, gal dėl to nesikemša. Tpfu
tpfu, žiūrėsim kaip toliau bus ;]