Tema: Re: SAAB 9-3 1.9 TiD +/-
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-06-15 13:38:58
Čia apie EGR?
Nu linkęs jis palūžt, o resursas tai priklauso nuo to kaip važinėji.
Valymas - tai čia tik pinigų švaistymas, vis tiek teks nauja nusipirkt.

Su EGR bėda susiduria turbūt dažnas naujas sabistas, nes perka sabus su 
laikinai reanimuotais EGR'ais.
Kainuoja naujas EGR ~1000 Lt? (gali būt pasenusios mano žinios)


"Daliokas" <nomail@nomail.com> wrote in message 
news:jrej9d$83c$1@trimpas.omnitel.net...
> Varikliukas gerai valinantis. Draugas panašių metų turi, tik su mechanika. 
> Ekonomiškas.
> Pačiam keletą kartų po kokią savaitę pasivažinėti. Patiko, tik man 
> asmeniškai per kieta pakaba :)
> Kiek pastebėjau didžiausia bėda  - kietųjų daleliu filtras (ar koks ten 
> velnias). Jei daug važinėji mieste - kemšasi ir tada kompas jungiasi į 
> avarinį režimą ir nevelnio nebevalina. Pardavėjas (berods žaibo ratas) 
> praplauna filtrą ir vėl taip važiuodavo iki pusmečio (kuras iš 
> statoil/lukoil) po pusmečio ta pati bėda. Kadangi mašina dar garantinė 
> buvo tai plaudavo nemokamai :) pats filtras kiek pasakojo ne kapeikas 
> kainuoja. Aišku priklauso nuo mašinos nuvažiuotų kilometrų, bet tikėtina 
> kad jau reiks visą pakaba perkratyti.
> O daugiau nieko blogo lygtais.
>
> DJ
> BMW e39'2001
>
> "2mblas" <nera@mailo.lt> wrote in message 
> news:jrddjp$epl$1@trimpas.omnitel.net...
>> sveiki,
>> kaip ir domintu toks aparatas nuo 2007 metu su 110 kw 1.9 dyzeliniu 
>> varikliu ir automatine pavaru deze. gal yra cia vairuojanciu analoga, o 
>> gal ka nors zinanciu daugiau apie ji? siaip domintu ar jos patvarios, ar 
>> neturi kokiu dideliu igimtu bedu? konkreciai sis variklis neprobleminis? 
>> i ka labiau reikia atkreipti demesi perkant deveta?
>> dekui uz busimus komentarus
>>
>
>