Tema: Re: Kokiom priemonem priziurit savo auto?
Autorius: Arj
Data: 2012-06-11 15:02:15
nu tai supratimas apie svaruma pas zmones nevienodas. Pas viena auto laikoma purvina jei perbraukus
su balta nosine ji bent kiek pakeicia spalva, pas kita auto laikoma svaria jei is arti galima
pasakyti kokia auto spalva.

"kef"  parašė naujienų news:jr4kgm$dc4$1@trimpas.omnitel.net...

Zetonas plovimui, zetonas "vaskavimui", zetonas skalavimui? Sakai per dvi
minutes su plovimo programa speji apipurkst ir sepeciu tvarkingai apeit
visus sonus? Nebent pamazguot ar nupurkst ziemines druskas.