Tema: Re: Kokiom priemonem priziurit savo auto?
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-11 13:00:06
Nuvaryk į normalią plovyklą, ten su vaškavimu kokią programą pasiimk ir
blizgės auto kaip katino pautai, atsidžiaugt negalėsi. Senai mečiau tą
nesamonę kaip savitarnos plovykla - jei nori nuplaut normaliai vistiek
gaunasi daugiau nei 10 lt. Normali plovykla kainuoja 15-18 lt (aš varau
į "Tyrą" šiaurės miestely, dar galima į tekstilinę kauno/švitrigailos
sankryžoj, svarbu vengt visokių pilnai automatinių su kietais šepečiais,
tipo degalinėse ir pan, iš tų tai tikrai nieko gero).