Tema: Re: Patarkite kuria masina pirkti
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2012-06-07 10:08:42
Na viskas priklauso kokiais keliais su ta masina vazinesi.Jei tik mieste
trintis tai manau tas konfortas tiek ir svarbus - sita masina juk
reikalinga is tasko A i BCD nuvaziuoti. Per diena bus nuvaziuojama max
100km.

I ka labiausia reikia atkreipti demesi perkant tokia masina? kas
labiausiai genda?

Linkstu prei berlingo, nes iki teko su tokiu vazineti. Sakyciau neblogai
tarnavo ir kantrus buvo.

any ideas?