Tema: Re: Patarkite kuria masina pirkti
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 23:46:13
paaiskinu- man taip susiklose kad teko nemazai vazinet su kablukais, ir
daugelio gamintoju ir visi panasus, pas visus dulkiu 2 cm ant paneles, garso
izoliacija baisesne nei 1 ziguly, krato baisiau nei sprtiniam subaru. nu jei
net man tai pasirode ne kas tai supraskit, kad toliau stoteliu nebera. imi
bile ka, jei ne pats vazinesi ir tiek.

--
vyt/ /