Tema: Re: ar tiks tokios padangos?
Autorius: Jonas
Data: 2012-06-04 10:22:13
Esme ne  nuvaziuojamam kely ir lanko ilgiuose. Padideja rato spindulys ir 
sumazeja niutonai kuriais masina 'atsispiria' nuo kelio. Spindulys 
pasikeicia 5% tai tas pats, kas isidetum 5% 'ilgesne' greiciu deze, duotoju 
atveju vietoj pvz 3.5 pagrindines poros detum 3.325. Is vienos puses 
'prastesne' dinamika is kitos puses 'mazesnes' sanaudos uzmiesty :)

"spakainas"  wrote in message news:jq7mou$sln$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesą sakant, gali jos ir nejusti, bet tik tokiu atveju, jeigu pavarų
dėžė - varijatorius. T.y. beveik nejusti, nes reik įvertint ir tai, kad
ne vien padangos lanko ilgis pailgėja, bet ir paties rato masė, o sukamo
rato masė ir automobilio bendra masė - tai ne tas pats.
Žinoma, yra niuansų, jeigu vertinsi pvz 0-100 įsibėgėjimą, gali jis ir
panašus būt, arba išimtinais atvejais netgi geresnis su didesnėm
padangom, nes pvz su mechanine dėže su įprastais ratais reiktų perjungt
2 kartus pavaras, o su didesniais - tik vieną kartą, bet čia žaidimas
grynai ant pavarų perjungimo greičio, o ne dinamikos. Realiai
nagrinėjamu atveju (kai skirtumas 11%) su didesne padanga prie to paties
greičio ir su ta pačia pavara akseleracija bus juntamai prastesnė.
Vaikystėj neteko mopedais važinėt? Ypač gerai juntamas skirtumas su
skirtingo dydžio žvaigždėm ant galinio rato - su didesne žvaigžde
traukdavo žvėriškai, bet max greitis sumažėdavo juntamai.

> jojo :D
>
> asbent nejauciu juntamos dinamikos :D