Tema: Re: Katulio pravalymas - pasakos?
Autorius: ABLomas
Data: 2012-06-01 11:11:02
On 2012.06.01 09:42, spakainas wrote:
> O klausyk, maž yr koks priedas benzinui kad pradegintų tą katalizą (bent
> jau ale vožtuvų "pravalymui" tai daug kur mačiau)?

Taigi tame video, kur įmečiau - pylė lako skiediklį. TuVamzdis
komentarus paskaičius - vieniems padėjo po vieno, kitiems po trijų tokių
bandymų, bet nebuvo rėkiančių, kad ištirpo tarpinės ir kt. komponentai.
Tai maž ir yra (gūglas net ir komercinių priedų, kaip CataClean ir pan.
siūlo), bet pas mane jau ne ta stadija, kai priedai padėtų - 98E15
padarė savo. Reiks musėt mechaniniu būdu valyt...