Tema: Re: Dvimasis smagratis
Autorius: pVytautas
Data: 2012-05-26 18:55:34
Na salyginai nedaug mazmena tokio ~1600Lt uz pasato kazkiek pigese kiek
maciau. Bet jei vertinti skirtuma su Jutos pasiulymu skirtumas 2x del to
is principo ir lauzausi. Aisku, matyt reiks deti tas kas priklauso ir
pamirsti ta mazga nes isesmes nemegstu "tiuningo" o cia ir downgrad'as.
O del verkimo tai 500 ar 5000Lt visteik nesinori atiduoti, tuo labiau
kad laukia turbos restauracija ir EGR'o gydymas tai islaidu bus ir kitu.

Beje VAG'eno rida ~300+kkm pagal Miolery tiketina kad dar nekeistas
smagratis, tai pakeitus turbut dar tiek atlaikys.

On 2012.05.26 14:44, Dainiushas wtrote: