Tema: Re: Dvimasis smagratis
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-05-26 13:49:56
ta prasme 1,1kLt už pilną komplektą yra daug??? papasakok gal savo bėdas mazda 6/passat'o/mondeo vadeliotojui su tokia kaina, tai pagalvos kad durnini ir dar per ausį gausi :DDD

PS skirtumas tas, kad sankaba bus aštresnė ir teks priprasti su vienmasiu važinėti. kiek pakeista, pavarų dėžės dar nesubyrėjo, vibracijų kažkokių irgi nėra. bet su tokia kaina dėčiau kas priklauso. nes pavirkavimai lyg reikėtu atiduoti 3-5kLt