Tema: Re: variklio plovimas
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-05-17 21:58:25
tai čiainikam ir visokiem makdonaldam daug visokių ženkliukų prigalvota. dar penketą metelių ir žiūrėk Idiocracy skaitysis ne komedija, bet dokumentika :D

kaip tik stovi vienas aparatas. irgi po kapotų ant saugiklinės nupaišytas kercheris perbrauktas - tai jau pamačius net minties neturi būti apie plovimą. o bet tačiau serviso dokumentacija rašo, jog reikalui esant plaunam su kercheriu, sumažinus slėgį ir tvarkingai uždengus kompus, generus, saugiklines etc.