Tema: Re: variklio plovimas
Autorius: Uu
Data: 2012-05-17 11:35:33
On 2012.05.17 11:20, orbitas wrote:
> Galvoju nuvaryti savo karuti i "Svaros brolius", "Svaros meistrus" ar
> panasia kontora, ir 'za adno' nuplauti varikli.
> Bet prisiskaiciau, kad atseit pavojingas reikalas... O ir jie raso, kad
> neprisiima garantijos.
> Bet sako, kad jei dyzelis (o pas mane jis), tai nedidele tikimybe, kad
> blogai gali baigtis.
> Ka galvojat?

Na jei reikia plauti, tai imi ir plauni. Tik va klausimas - ar tikrai
reikia? :) Mano supratimu, tai reikia tik tada, kai tepalais apibėga -
tada nuplauni, kad pamatyti, iš kur bėga ir ką remontuot.

Jei poreikis plovimui yra "rūpinimosi daiktu" išraiška - tuomet jokiu
būdu negalima duot kitiems plaut, reik pačiam su skudurėliu viską šveist :P