Tema: Re: kondiso ventiliatorius
Autorius: svyt
Data: 2012-05-16 21:06:30
tik visais atvejais ir be jo musu klimatu net per kamscius pakankamai saldo,
pas mane nesisuko, tikriai neiesijungdavo, tai isemes saugikli vazinejau,
ispradziu kisdavau, paskui ziuriu kad pakanka ausinimo ir be jo, gal jei
valandai strigt kamsty ir pasidarytu karsta. 318tds bmw, dabar draugo zmona
vazineja, iki siol nesusitvarke, kondiske veikia.

--
vyt/ /