Tema: Re: kondiso ventiliatorius
Autorius: klausimas
Data: 2012-05-08 11:03:45
Man tas pats klausimas buvo iskiles ir pildytojai taip pat sake kad pas tave
cia blogai, kad nesisuka. Bet, Autodina atsake taip:  "Kondicionieriaus
ventiliatorius įsijungia tuo metu, kai sistemoje pakyla slėgis (neužtenka
aušinimo), o kai slėgis nukrenta ventiliatorius išsijungia." Pas mane butent
taip ir veikia. Tiesa, karutis Zafira 2.0 DTI su klima.