Tema: Re: auris vs corrola ir 1.4 vs 2.0
Autorius: mrlz777
Data: 2012-05-08 15:42:04
va kaip tik praeita savaite buvo draugelis privaziaves su auriu 2l dyzeliu
mechanine.
Tai papasakojo biski. Sake smagi masinyte, neblogai eina, ant kelio gerai
stovi.
Dyzelio sanaudos sake nelabai dziugina. Nors kad ji ir sveria 1400kg..:)
Dalys ner brangios, sprende is to, nes pirko biski dauztu priekiu ir
remontavosi. Vietoj dirzo grandine.

Daugiau kaip ir nieko nezinau:)

Juokingai tas auris man atrodo, ypac konsole su ryciaga, nors sake patogu:)

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.

"Korke"  wrote in message news:jo8ngq$2od$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,

klausimas apie negendancius automobilius. Istorija tokia,kad
pasirinkimas (neklauskit kodel nes nezinau) apsistojo ties 2006-2008
Auris arba Corrola, tik dyzelis, manualas.
Kadangi mano supratimas apie dyzelius ir toyotas trumpas tai gal jusu
patirtis/patarimai/ nuomones tik apie variklius reiktu:

1. 1.4 vs 2.0 (neraliuos, priekabu netampys, trasomis ilgu vaziavimu
nebus, keleiviu max 2 vnt kokius 95% laiko)

Aktualu, kad maziau knisliavos ar paprastesnis pakabos elementu
priejimas/remontas, sankabos keitimas (zinau, kad negenda jo, bet)