Tema: Re: auris vs corrola ir 1.4 vs 2.0
Autorius: spakainas
Data: 2012-05-08 10:47:00
Nenusipelnei, bet atsakysiu :E

1.4 gausiai džiugina sąnaudos. Problemų kaip ir nėra. Tokio dydžio auto
jo kaip ir pakanka, sukimo momento per akis, t.y. subalansuotas būt
ekonomišku (190nm/1800)
2.0 smagesnis, bet žiūrėt reiktų nuo ~2006 metų (kaip supratau, tai
būtent naujesnį modelį ir svarstot), varijantą su 126 ag - padizainintas
gausiai gerąja linkme, patikimesnis, sąnaudos nuo 1.4 skirsis kokiu
litru Vilniuj.

Dėl corola vs auris - reik konkrečiai pavažiuot ir nuspręst. Man corola
labiau patiko (tiesa, važiavau su senesne - iki 2007) - jau vien dėl to,
kad nėra tos idijotiškos konsolės su papildoma anga po pavarų svirtim,
kurios nei panaudosi, tik šiukšlės kaupiasi.
Jei lygint aurį (hatchback) su naujesne corolla (sedanas), tai
praktiškesnis bus matyt auris, bet jei nieko daug vežiot nereikia, gal
ir sedanas sueis?

Vairuos moteriškė? Galima pagalvot ir apie robotizuotą mechaniką,
pripratus važiuojasi neblogai, užtat sankabos nereikia, sąnaudos
džiugina. Turėjo bendradarbis 1.4 tokią corolą - Vilniuj tilpdavo į 6
tikrai.

Dėl remontų lengvumo nepakomentuosiu, man regis kad labai panašiai ten
viskas, nieko sudėtingo irgi neturėtų būt, viskas paprasta ir dėl to
patikima, geriau žiūrėk ar patinka/tinka ir kuris labiau.