Tema: Re: dviracio perdazymas
Autorius: FX
Data: 2012-04-23 16:22:18
Man px tai koks tas remas ir ash nezhinau prie kiek laipsniu kas ka ir kaip
dazho milteliniu budu, bet faktas tas, kad nereikia zhmogui pisti proto kai
jis sako, kad pakaitinus iki 200+ laipsniu keichiasi metalo savybes... :D

FX

"esquires."  wrote in message news:jn3kos$f46$1@trimpas.omnitel.net...

o bet gi taciau islieka klausimas "kaip tos konkretaus aptarinejamo dviracio
remo savybes keiciasi pisus temperaturos iki 400F?"