Tema: Re: dviracio perdazymas
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-22 19:20:08
On 04/22/2012 07:13 PM, Zhiniukas wrote:
> O kurios remo metalo savybes pasikeicia prie +200 laipsniu?

as nesu metalurgas. sakau tai, ka man sake:) del matmenu tai as irgi
nemanau kad beda, bet pacio metalo stiprumas tai manau tikrai keiciasi.
jei dar gerai prisimenu is medziagu mokslo kurso, tai metalo apdirbimo
viens is etapu 'atlaidinimas' ar pan. butent tokioj temperaturoj ir
daromas. nu aisku, skirsis skirtingiem metalam ir t.t. bet nei vieno
normalaus remo gamintojas taip nedazo. nemanau kad durni ir siaip sau
renkasi brangesne/sudetingesne technologija :)
beje, gal dar priklauso ka su tuo dviraciu ketinama daryt. jei ten ji
del grozio pasistatys ar pramins po kilometra saligatviu karta per
menesi, tai gal ir px. bet jei naudojamas pagal paskirti, ir dviracio
remo tvirtumas ne paskutinej vietoj, tai as asmeniskai nerizikuociau :)
net ir geri remai luzhta, linksta labai netiketai. ir kritimai buna
labai skaudus.