Tema: Re: Del tachografo naudojimo
Autorius: svyt
Data: 2012-04-14 18:20:39
jei masina privati iki 6 ar 7.5 tonu naudot nereikia. Jei imones manau kad
reikia. Busikas mb308 su farkpu, buvo lenkas policininkas, ne bagas
sustabdes tai sake, jei yra tachas privalai laikytis rezimo, bet nekibo del
to, manau kad siaip gasdino su tikslu issireikalaut 50- 100 litu, nes paskui
gal pusvalandi kabinejosi- rodyk vaistinele, ijung avarini, gabaritus, ir
t.t. tokiu budavo daug ties augustovu.
--
vyt/ /