Tema: Re: Kokius amortikus rinktis?
Autorius: Liudas
Data: 2009-02-24 13:01:39
kaip ir minėjau viskas turi būti tvarkinga. Bet būna vieniem patinka tas
plaukiojimas kitiems ne. Taip pat dėl tokio lingavimo gali susidaryti
klaidingas nestabilumo įspūdis tačiau taip nėra. Kažkur buvo palyginimas
(aišku senas pakankamai) kaip apvažinėja kliūtis XM, kažkokia paprasta
ir berods probe.. Nepamenu tiksliai, tačiau XM ne blogiau už probe
pasirodo (aišku probe ne rodiklis)

O ta rankenėlė kartais ne "sport" rėžimas kuris iš principo perjungia
pakabą į avarinį rėžimą?