Tema: Re: padangu montavimas aplink Zirmunus, Vilniuje
Autorius: labay aktualus <promotion@3x3.lt-vietoj-3x3-naudoti-skaiciu2>
Data: 2009-02-23 13:11:41
is tikro ir ta esu isbandes :)))))))))))

Ten toks "Gena" dirba.  Man pries kokius
8-9 metus subraize naujus TSW ratlankius
ka tik istrauktus is deziu :)))))))))))))))))))

Jis laisvalaikiu ir masinas dar paremontuoti
gali, man kazkada ir stabdziu diska keite,
tai rata atsukinejant kazkaip nuo rakto ranka
paslydo, ir su veidu i masinos kampa trenkes.
Uz stabdziu disko keitima buvo sudereta 10Lt
Fanaras buvo per visa veida :)))))))))))))))))))

Pas ji bomzai daznai dirba, t.y. pakelia masina,
nuima rata, jam atnesa, paskui nunesa, uzdeda
ir pan.  Man tas nelabai patinka, nes ratlankiai
nesaugomi, padedami ant asfalto savo "graziuoju"
pavirsium, varztai baisu, kad bus arba nedasukti
ar persukti.

Kainos normalios, "gyva eile", paslaugos kokybe
"patenkinama", bet reik priziuret.