Tema: Re: padangu montavimas aplink Zirmunus, Vilniuje
Autorius: gompis
Data: 2009-02-23 12:21:32
anksciau maciau montuodavo salia autobusu parko (verkiu g.), kur garazu eile
yra palei gatve (kuria is verkiu g. apvaziavimu, galima nuvaziuoti i
Kalvariju g.).
Kazin ten dar dirba ir ar gerai dirba?

"labay aktualus" <promotion@3x3.lt-vietoj-3x3-naudoti-skaiciu"2"> wrote in
message news:gntrp4$di8$1@trimpas.omnitel.net...