Tema: Re: problema su toyota picnic dyzeliu
Autorius: Dainius
Data: 2012-04-01 10:30:35
zinau, kad nera ko kaltinti, tik save, bet tai nekeicia esamos
situacijos :( .

Aciu uz patarimus riekes pabandyti, tikiuosi pades.

Pauosciau nupilta kura, biski aliejum nesa, gal buvo imaisyta.

Aciu uz patarimus reikes pabandyti, tikiuosi kad pades.

Del filtravimo sisitemos, tai gal ir gerai, bet garaze laikyti 2 po 200
litru kuro tai irgi biski pavojinga, kaimynai uzmatys, dar is pavydo kam
nors apskus, po to dar daugiau problemu....