Tema: Re: problema su toyota picnic dyzeliu
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 01:54:39
baltarusijoj kuras po 2.2 lito degalines, bet galima nusipirkt po 1.5,
perekupai dazniausiai toki ima.man ir teko tokio uzsipilt, iskarto uzsikiso
sietelis kuro pemimo, mano atveju pries motoriuka. dar pasitaiko kad sita
chernia buna panasus i linu plausus kuriais anksciau santechnikai
sandarindavo vamzdziu sriegius, ji gali but bet kur sistemoj pakeliui iki
kuro filtro. pripilk svaraus dizelio i buteli ir is jo paduok kura i
sistema, jei susitvarke, ieskok izsikisimo iki tol, arba papusk kompresorium
i atejimo slanga, jei tai pades resikia reik plaut baka, nes kartosis. kaip
ten bebutu, vazinet uz saliara po 5 litus, jei gali piltis po 3 ar net 2.2
litus reikia pasiruost galimim netiketumam, kaip narkomanui imt tik is vieno
patikrinto dilerio, viska pacaim pries pilant i baka perfiltruot (su
draugais galima pasidaryt filtravimo iranga- du 200 litru bakai, uzdedi juos
viena ant kito, ir pigus filtras nuo dizelinio 2 golfo, pirkini pili i
virsutini baka, kas po dienos suteka apatiniam gali vartoti.

--
vyt/ /