Tema: Re: Vaiko vezimas su busiku
Autorius: Ignas
Data: 2012-03-30 15:55:53
kodekai, tu visalaik isikisi vidury diskusijos ir pradedi kist savo
apmastymus visai ne i tema? signalizacija prilygino vaiko svori stabdomoj
auto 300 kg. as pasakiau kad taip nieks nestabdo, o jei ir stabdo bamperiais
ir kapotais, tai joks kudikis neisgyvens. tada isikisi tu ir pradedi
aiskint, kad krentant is septinto auksto, saugiausia krist yra desiniau...