Tema: Re: Vaiko vezimas su busiku
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-30 15:46:31
On 03/30/2012 03:38 PM, Ignas wrote:
> sakau kad kudikis 100g perkrovos neistvers, o tu cia apie pijokus
> sokinejancius per balkonus tai desiniau, tai kairiau...

o as tau sakau, kad tokios perkrovos niekas neistvers. bet matomai tos
detales, kuriu tu nelaikai svarbiomis ir gal kuriu isvis nesupranti, ta
perkrova netiketai sumazina, ir zmogus isgyvena. ir man pvz vaiko kedute
neatrodo paskutinej vietoj, kalbant apie avarijas. pasakymas kad nx jos
reik, nes avarijos atveju vistiek pize - mazu maziausiai kvailas ir
niekuo nepagrystas.