Tema: Re: Patarimo ar jau reikia keisti?
Autorius: arulis
Data: 2012-03-21 10:37:56
Staska wrote:

> "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message
>
> Na jei jau matei, tai primesk kiek pisliavos pakeist linkusius voztuvus ir
> kokios islaidos tada nusimato.

na tada kita varikli reikes, nes tam tikru problemu su juom jau turiu,
neberemontuociau. beje jam jau buvo voztuvai lankstyti pries 140tkm - ir
servise tai padare , keisdami dirza  -  BLET neoriu nei keiktis nei
chujaiktis , iki siol turiu ta nuoskauda.

 po serviso  pataisymu, dar teko paciam galva nukelinet, kadangi tarpine
pramuse neuzilgo, radau kad ant tarpines buvo detas hermetikas, nors apie
toki tarpines uzdejimo buda niekas neraso.

tai ir misliju ar sukisti dar koki 250-300lt uz keitima dirzo servise, ar
tiketis kad 2 metelius jis man islaikys . daugiau nereik.