Tema: Re: gal kas cipavot 1.7 ctdi vimotoje?
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-19 14:09:44
Nu tai viskas ok, bet klausimas sekantis - kodėl tie visi hitechai
negali būt kartu ir patikimi? Pas legzusą gi neką mažiau ten visko, bet
kažkaip nebyra perdaug.

Vienas čia toks prie bapkių S klasę naują turi, tai irgi varo ir varo
pastoviai remontuot. Garantija, fsiotakoje, nu bet nefengšuij kažkaip
pirkt auto už pusę limono ir tvarkyt ją kas mėnesį, ir tai ne planiniai
vizitai, dažniausiai šūdniekiai visokie, abs, prispučiantys ratai,
elektronika ir visi kiti briedai, net neprisimena visko, kas su juo
daryta. Nu ok, tarkim kad egzempliorius toks papuolė, arba vairuot
nemoka, nu bet ir pxyra numestam linke situacija ne rožėm klota, merso
nenaudai.. ;/

Esquires, ką tu pasakysi, kaip čia viskas yr ištikrųjų?
(kad landroveriai važiuoja tik iš serviso į servisą ir daugiau niekur,
tai man jau ne vienas pasakojo, nereik ir zhegonsko klaust ir
"statistikų" žiūrėt) ;]