Tema: Re: gal kas cipavot 1.7 ctdi vimotoje?
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-19 13:51:45
Kita vertus, kai gerai pagalvoji, nx tie navarotai, jei juos tvarkyt kas
savaitę reikia, tai irgi dilema patampa... Arba reik 2 vienodus pirkt,
jei tik piniginė leidžia - vieną remontuoji su kitu važinėji ;]

Nu pvz elektra valdomos sėdynės - vieną kartą atsireguliavai ir
pamiršai, bent jau aš paskutinį kartą reguliavau taip daugmaž prieš 2
metus gal... Tas pats ir su vairu.

Ventiliuojamos/masažinės sėdynės - gal ir fun, čia sutinku.

Automatiškai atsidarantis/užsidarantis bagažinės dangtis - nu irgi, kaip
pažiūrėsi, jei prisikrauni pilną auto piknikui ir nori pažiūrėt ar
užsidarys - tai tik minusas.

Navigacija - po klaustuku, taip, veikia greitai, pasigauna iškart, bet
su žemėlapiais tragedija, senesniuose pisalynė, nei ten atnaujint
normaliai ir t.t. Naujam auto gal ir ok viskas.

Atstumo palaikymo kontrolė - smagus fyčeras, šitą užskaitau.

Vaizdo projekcijos ant stiklo? bbž. Nu ten koks night vision su
infraredais, saugumui gal ir zjb, negaliu pakomentuot.

Aifonų, aipadų dokingai? Nu gal.

Nu o visa kita yra ir daugumoj paprastų kibirų, kalbu apie klimato
kontrolę, tamsėjančius, užsilenkiančius, šildomus veidrodėlius,
multifunkcinį vairą, šildomas sėdynes, elektrinius langus, xenonus su
autolevelngais ir apiplovimais. Pvz mano kibire visa šita xuijnia yra,
nu bet nebyra ji, tpfu tpfu. Jei ir mersuose visa tai nebyra, kaip
sakai, tai tada nežinau kas juose byra, kad tokie prasti atsiliepimai.