Tema: Re: +/- avensis universalas d4d nuo 2007'
Autorius: Bangis
Data: 2012-03-11 00:20:33
On 2012.03.10 17:38, audrenas69 wrote:
> daug priklausys kokio stovio paims ir kaip smaugs ta karuti.
> per tiek metu gali pareit smagratis, purkstukai, siurblys, DPF'as.
> ir kiekvienas is ju pareikalaus nemazai pinigu.
>
> "Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message

Nu smagratis kaip suprantu dabar ir pas bendzina jau plaukiojantis, ir
rida jiems taip palei 200-250kkm
del purkstuku, cia kazkokios legendos krosninio kuro incijuotos ar kaip yra?
Siurblys, nu tarkim nuleks. Bet cia man biski juokas apeme - as lyg tais
rasiau kad i metus taupa palei 2k litu :) tai po 10 metu 20K litu... gal
bus uz ka ta siurbli ar turba ar purkstukus pasikeist? :)