Tema: Re: +/- avensis universalas d4d nuo 2007'
Autorius: Jaegermeister
Data: 2012-03-10 10:43:18
Aha dar butinai paziurekite kad rida butu apie 120k - smagiai pasipisite su 
sankabos/greiciu dezes keitimu.




"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:jjdsdb$udo$1@trimpas.omnitel.net...
> Tegul žiūri nuo 2006 metų, pofeisliftinį modelį - pataisytos vaikiškos 
> ligos, gausiai padirbėta su dvilitriniu dyzeliu (kaip atskirt - 
> veidrodėliuose posūkiai ir panelės centre viršuj vietoj trečio ekrano - 
> akinių dėklas).
> Jei nori ekonomijos, tai geras yra 2.0 d4d 126 ag, važiuoja neblogai, gan 
> tylus.
> Iš benzų vertas dėmesio 1.8 - sąnaudos džiugina, trauka neįspūdinga bet 
> tikrai nedūsta.
>
> Jei noras yr galingesnio varijanto, tai 2.2 paprastas arba d-cat, bet su 
> šituo iškarto išlaikymas brangesnis ir visi kiti malonumai. Sako kad 
> nelaiko galvos tarpinė ir purkštukai pobrangiai.
> Bet kuriuo atveju, reiks pamiršt apie baltarusišką dyzelį ir laiku keist 
> filtrą.
>
> Pakaba turėtų atlaikyt 200k be problemų, vienintelė silpna vieta - galinės 
> stabilizatoriaus įvorės, tokviloj kainuoja 100 lt už abi.
>
> Dar momentas - žibintų reflektoriai pasėda su laiku, bent jau pas xenonus. 
> Restauracija - 400 lt, arba keist, nes pradeda labai silpnai šviest. Nors 
> gal po feislifto pataisė, nežinau šito.
>
> O šiaip tai normalus auto, Lietuvos keliam netgi labai geras, pakaba gan 
> komfortiška, niekas nebilda ir perdaug negiržda. Jei nėr alergijos 
> japonam, tai tegu jama ir džiaugias.
>
>
>> Draugas nutare isigyti subj , tam isleisdamas iki 30klt .
>> Praso patarimu .