Tema: Re: Kur pigiausia siuo metu civiline draustis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-09 16:27:33
Kolkas yra taip, kad pagal shi istatyma yra parasytos taisykles ir jose
nenumatyta, kaip galima padaryti ta "susitarti kitaip". Taciau ten yra
parasyta - "Visą draudimo sutarties galiojimo terminą draudimo sutartimi
suteikiama draudimo apsauga visose Europos    Sąjungos valstybėse narėse bei
Šveicarijos Konfederacijoje."

"Jonas Kalvis"  wrote in message news:jjd3di$8gs$1@trimpas.omnitel.net...

Kitaip tariant,
http://www.ergo.lt/files/tpvcapd_istatymas_2007.05.17.pdf
as kalbu apie toki draudima, kuri nusako 10 straipsnio 4 punktas... "...jei
draudikas ir draudejas nesusitaria kitaip..." kitaip tariant, drausdamasis
draudimu "Tik Lietuvoje" as su draudiku savo noru susitariu kitaip ir
atitinkamai zalia korta galioja pagal mano susitarima... t.y. ji
negalioja... ar as vel klystu?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai ofiso planktonas kiek zinau visose DK shitos daineles ismokytas.
Draudikus galima suprast - shitoje vietoje skyle istatymuose pas mus, o
jiems reikia suktis kazkaip is situacijos. Susitvarkyt niekas nesiima, bet
kolkas gerai veikia ir baubu pagrindu pagrista sistema. O kad pas mus zmones
dar linke 100 proc. tiketi draudimo agentais, nu ka padarysi - praeis...

"Pi."  wrote in message news:jjcva9$39v$1@trimpas.omnitel.net...

nu reikia zinot ko vengt