Tema: Re: Kur pigiausia siuo metu civiline draustis?
Autorius: Korke
Data: 2012-03-09 15:14:40
tiesiog sudarinejam cia top'a protapisiu. Tai ji ir jos kontora turi
sansu laimet. Nes, kad taip kaip tu kas maike plesytu dar nesutikom cia.

O tau patarimas - gal tu neplesk sitos savo kliedejimu diskusijos,
pasiskaityk istatyma, link'us cab'o , mazhu suprasi, kad ne viskas ka
draudimas isivaizduoja padarysias yra teiseta ir tau privaloma.