Tema: Re: Pagaliau
Autorius: padugne
Data: 2012-03-11 23:33:15
On Sat, 10 Mar 2012 15:52:09 +0200, Audrius K. wrote:

> Ekologija - naudoti lempas su kenksmingomis medziagomis (gyvsidabriu),
> uz tai susimokant 10x daugiau. Kad Eu biurokratai susipyke su sveiku
> protu, tai zinojau, bet kad su sveiku protu pykstasi ir padugne,
> suzinojau tik dabar....

Tai niekas nesiulo tu lempu dauzyt. Bet su pora % NK irgi toli
nenuvaziuosi.

> Reiskia, tu tulike sedi gerooookai ilgiau, negu as :-) Tik tiek.  :-))
> As spaudos tulike neskaitau....

As irgi neskaitau. Bet vistiek neperdega.

> 	To broko savikaina - 25% isleistu pinigu. Su kaitrinemis tai
nesiekia
> ir 5%....

Nepaveju matematikos. Pardavejas uz LED'inius grazina 75% pinigu, o uz
kaitrines tik 5%? Ir seip, ka tuo nori pasakyt?

> Na paskaityk internete apie JAV auto OBDII standartizavima, gal
> neberasinesi nesamoniu.

Tai tu man papasakok, bo ten nieko tokio stebuklingo neperskaiciau. Jo,
jie kai kuriose valstijose to emesi anksciau nei europa. Bet tai
nereiskia, kad minetas "standartizavimas" ten yra geresniam stovyje nei
EU.

> Tai kad jungiasi su visomis europinemis, kurios turi EBDII . Ka cia dar
> kuri???

Tai ko tada plesaisi maikes jei jungiasi ir su europietiskom? Nepagaunu
ka apskritai norejai pasakyt?

> Tai cia jau tavo problema, kad nematai, o tik trolini. Kiek galima

Sunku yra pamatyti negra nakti kasanti angli. O gal ne negra?

> kartoti, kad jav nuo tam tikru metu visos parduodamos auto turi
> standartizuota OBDII, i kuri kisasi vienas ir tas pats testeris ( kai
> kurie testeriai dar turi galimybe prisinungi ir prie senesniu (dar pries
> standarto idiegima ) pagamintu auto)

Tai europa irgi turi nuo tam tikru metu standartizuota OBDII. Ka ten
turiu pamatyt?

> Nusisneki, ir tiek. Iki siol nesupratai pagrindinio skirtumo tarp ES ir
> JAV....   Geriau maziau trolink, o pasiskaityk inete. Kvalifikacija
> pakelsi...

Ai, kazkoks tu siandien labai deshovas. Tau isvardinti OBD2 pinouta ir
gamintoju naudojamus protokolus?

> Tai kad ne. As kaip tik PONO pavyzdziu (kai vokietija patapo visa
> Europa) priespastaciau Lietuva (jei  pono mylima flukiliandija gali buti
> visa europa, tai kodel ja negali buti lietuva, a?

Leisiu sau pacituoti, atsiprasau uz citatos, bet nenoriu kad apkaltintum
kad istraukiau is konteksto:

Ka, per tech apziura uzteka ikisus i duslintuva pamatuoti CO ??  Ten jau
senai yra idiegti testai i  variklio valdymo kompa (kuriu yra ne vienas,
ir kurie tikrina katalizatoriaus viekima ivairiuose rezimuose, ir per tech
apziura uztenka nuskaityti per OBDII, ar visi testai praeje. Be to, kai
yra standartizuota jungtis, tai su standartiniu testeriu gali nuskaityti
bet kurios auto klaidas. Skirtingai nuo Eu, kur puse gamintoju pribure
savo jungciu ir portokolu.... Taip, kad jei kalbeti apie technini
atsilikima, tai jis daugeliu atveju akivaizdus butent Eu, o ne ten.....

"Skirtingai nuo EU", "atsilikimas butent EU" ir t.t. Taip kad globaliais
apibendrinimais pradejai svaistytis butent tu. Tik va kazkaip emei ir
pamirsai. Laikas pasidomet gingko bilobos preparatais? :)

> Nebeturi ka parasyti, ane? Gi pats teigei, kad Jav labiau rupinasi
> saugumu :-))

As taip pat teigiau, kad "sauguma" sudaro daugelis aspektu. Vel
pamirsai? :)

> Lietuvoje ???? Jei ne, tai kam trolini, a?

Vokietijoje. Kur reikalavimai dar grieztesni nei lietuvoje.

> Tuom tikras??

Be abejo. Tavo replajus be abejo aiskus, gali nesivargint.

> O kam to reikia  amerikietiskiems??? Juk visa fara kaip taisykle
> kainuoja nebrangiai (ne ka daugiau negu tavo stiklas)  :-))

Sakai? Jankiai tipo uzsiimineja labdara? Va gugliuje surinkau pirma
galvon sovusia masina - "ford fusion headlight". Ir ka, searsuose 251$.
Nei koks xenonas nei ka, banali halogenine fara. Mano stiklas kainavo 10x
pigiau. Jurpines faros irgi nebaisei brangesnes. Taip kad neuzskaitau.

--
kthxbai.