Tema: Re: Pagaliau
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-10 11:36:32
On 2012-03-09 21:29:54 +0200, padugne said:

> Ir ka,

O ta, kad jei nezinai, tai nerasinek (rasineji apie runflat, su
kuriomis reikalavimai, apie kuriuos nieko nezinai, nesusije). Taskas.

> JAV nuo kazko tenka labai saugot savo rinka, kad ivedineja
> visokius ten reikalavimus?

Manai, ne ? Tenka ir vokieciu gamintojams keisti savo modelius ir juos
derinti prie jav reikalavimu. Ir kai kada nemazai investuoti...Net savo
standartus keisti... Toliau tingiu aiskinti.

> Tai kad jav ten labiau susirupine safety.

Taigi tik ka aiskinai, kad Eu labiau rupinsai safety (visokios
tobulesnes lempos, geresnis apsvietimas, didesntis saugumas). O tai
kaip cia yr????  Pas sau priestarauji??  Tai kas dabar labiau rupinasi
safety?? Ir kodel tada i auto, kuris skirtas tai rinkai, kurie labiau
rupinais safety (taigi ir auto yra saugesnis) turiu dedi 3-4 kartus
brangensnes lampas ???? As noriu vazineti saugiu auto....

>  Gal del keleto del padangu
> apsivertusiu SUV'u? Beje, kaip ten su teiginiu apie rinkos apsauga?

> Visi zenoninkai prisiekineja savo bobutes padalkom, kad kiekviena karta
> pareguliuoja savo zenonu auksti tam kad neakintu :)

Seniai vaziavai lietuvos keliais....

> Biski elektros turbut.

Ir man tai kainuoja 10x kartu brangiau , ane ? (pvz mano tulike
ekonomine lempa isdirba max 6men. (bandyti ivairus gamintojai, pirktos
brangiausios ir pigiausios lempos). Kaip manai, uz vienos ekonomines
lempos kaina nupirktos elektros energijos kiek laiko man uzteks,
naudojant kaitrine lempute? Be to, ji perdega karta i 5 metus.) .
Nereikia man ir led lempu. Is 4  septyniu vatu led viena sudege po
nepilnu 2 men (koridoriuje). As pats moku atsirinkti, kur kokia lempa
deti (darbo kambaryje jau virs 10 metu pas mane sviecia ekonomine
Osram. Jau lyg ir atsipirko...) O I tulikus, vonias rusius ir pan dejau
ir desiu kaitrines...

> Gali. Bet nesutinka marketingo skyrius. Kuom tai susije su rinkos
> apsauga? Niekuom. O su kuo sisijes sis tavo klausimas????? Ka cia
> bandai irodyti????

> Bullshitas, tai jankiai pribure. Pas GM vienas, pas Ford kitas.

Ir kuriu metu tas tavo GM ir Fordas (kaip suprantu, abu JAV modeliai.
Nes tik ten galioja standartas) ??? O nuo kuriu metu standartas
galioja??  (jei jau taip gincytis toliau, tai i tas tavo abi as ikisiu
viena ir ta pati OBDII testeri. netiki? Atsirasineti nepatariu, nes ta
testeri, kuri ikisiu, turiu ant savo stalo, skirtas jis buten JAV
rinkai, ir palaiko dar ir pries standarto ivedima gamintus modelius,
tame tarpe ir tavo isvardintus. )

> europieciai praktiskai visi juzina viena ir ta pati.
>
> Beje, masinoms su atitinkamu OBD funkcionalumu (privalomas ten nuo
> kazkuriu tai metu, gal 2007 ar pan) europoje taip pat niekas nekaisioja i
> duslintuvus. Ir TA pigesnis.

Tavo pavyzdziu statoma vokietija nera visa Europa. Net gi ne jos puse.
Netgi ne trecdalis. Jei vadovautis tavo logika, tai galiu teigti, kad
EUROPOJE KAISIOJA I DUSLINTUVUS ir KAD TA NEPIGESNE. Manau, visi sios
konferncijos dalyviai paliudeys, kad lietuvoje niekas nesijungia per
technikine prie obd (o lietuva taip pat europoje, jei pamirsai...)

> Jei tos faros "is uz atlanto" sviecia kaip priklauso

O kaip jos turi sviesti??? Tu manai,  kad sviecia gerai ir neakina tik
tada, kai sviecia pagal Eu funkcionieriu surasytus skaiciukus ir
nubraizytas schemas??? Taigi pries tai teigei, kad Jav labiau rupinasi
saugumu, todel man atrodo , ju svietimo schema saugesne :-)) Be to, ten
vazinedamas pats isitikinau, kad su neakinimu ir apsvietimu pas juos
viskas gerai.

>  ir gali tai irodyti
> tai kame problemos? Praeisi visas technikines.

Nesamones rasineji, ir pats tai zinai. Taskas.

> As pernai pasikeiciau faru stiklus.

Ir REFLEKTORIUS ???? Tada sveikinu.

> Originalais. 2x30eur ar kazkastai.
> Automobilis europinis. Taip kad apie "kiekviena" gal biski pasikarsciavai.

Taigi, keliems Europiniams auto tu gali pakeisti  faru stiklus ir
reflektorius (yra OEM part number) ??
Audrius K.