Tema: Re: Nusivilimas vairavimo egzamine...
Autorius: svyt
Data: 2012-03-06 10:24:03
nu mamos bendradarbe irgi tik issilaikius teses irgi apibraize savo masina
is visu pusiu, bet paskui ismoko vairuot ir vairavo ne blogiau uz pati, ne
vienos rimtos avarijos taip ir nepadare. Nemanau, kad moterys blogiau uz
vyrus vairuoja, jei nuvaziavusios tiek pat kilometru, greiciau atvirksciai,
ju didesnis savisaugos jausmas, jos nelenks kvailai, ir siaip nerizikuos be
reikalo. Kuo prasciau vyras vairuoja, tuo pasaipiau atsiliepia apie moteris
uz vairo. tiesa, pries 10 metu, kai masiskai moteriskes sedo prie vairo,
puse vairuotoju mieste buvo moteriskes be stazo, taip, tokiu minciu ir man
kildavo.

--
vyt/ /

e34 524td