Tema: Re: Nusivilimas vairavimo egzamine...
Autorius: ManXP
Data: 2012-03-04 16:09:06
Cia dar px. Geriausiai buna tada, kai mokosi vairuot su kokiu Plo ar Golf,
egzamine gauna siek tiek didesni bolida, ir paskui verkia po neislaikymo;
"taigi as su tokia nesimokinau vairuot, man per didele sita buvo, nesijaute
gabaritai"

"911"  wrote in message news:jivsi8$sa7$1@trimpas.omnitel.net...

prie ko cia mokedamas ar nemokedamas.
mokintis reikia su instruktorium kol ismoksi, o tada eini i egzamina parodyt
ka ismokai.
sitoj situacijoj vairuot NEMOKA ir ejo bandyt laime. O xujioviausia kad dar
vyras guodzia, vietoj to kad nupirktu dar n valandu praktikos.