Tema: Re: kas yra motociklas?
Autorius: KEdas
Data: 2012-02-29 22:41:17
Tikrai beveik viskas, kas daugiau 50 kubikų. Tiesa, elektriniai daiktai
pagal apibrėžimą motociklais būti negali. Jie yra automobiliai,
lengvieji keturračiai motociklai, keturračiai motociklai, mopedai,
traktoriai arba savaeigės mašinos.

Būtum tu buvęs klausymuose Seime ir SM dėl SEAKĮ įstatymo pakeitimų, tai
dar ne taip žagsėtum išgirdęs argumentacijas. Aš buvau :(