Tema: Re: testu 'perliukas' prie to pacio
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-29 15:59:59
On 02/29/2012 03:47 PM, Renookas wrote:
> ten tau pripazinti reiktu o ne man. tad nera prasmes tesrti sena diskusija

matai kaip tu greit i krumus :DDD
ka pripazinti? kad po oro filtro keitimo tavo servise radau ta pati sena
oro filtra, kurio skilusi korpusa pries tai pats su izolke apvyniojau ir
kuris keiciasi tik su korpusu?:)
o gal tai, kad viena diena paskambinot ir pasaket, kad baiget tvarkyt
variklio bedas, kad kuriasi gerai. kita diena pasiskambinot paklaust
kada atvarysiu pasiimti, ir uzkaitinot masina pilnai, radau darbines
temperaturos. tai cia - siaip sau, tustinot mano benzo baka :)? ramiai
isleidot, o sekanti ryta vel nesivede taip pat, kaip nesivede iki
remonto :) ir cia viskas ok :) tu nebijok, as tokiu siknarankiu niekad
nepamirstu ir visiem ilgai primenu :)