Tema: Re: Dyzeliui dujas!
Autorius: Miegapele
Data: 2012-02-29 08:29:31
Siaip jau ten ne misinys paduodamas o dujos dirba padrindini darbo o dyzelis
vietoje zvakes. perdayti gali bet kokia masina. perjungus ant duju siurblys
nustatomas i minimaliu sukiu rezima (arba trosas atsikabina, arba
elektroniskai ) dujas gali nors ir slangines sudeti. na su naujom masinom
niuansu daugiau bet ir galimybiu daugiau. o ir principo viskas ciki. Tiesa
VOLO turi serijini diesel gas modeli.
http://www.volvotrucks.com/trucks/lithuanian-market/lt-lt/trucks/volvo-fm-methanediesel/pages/volvo-fm-methanediesel.aspx
rasoj jog 25proc minus nuo dyzeliaus. dujos bile kokkio.