Tema: Re: Dyzeliui dujas!
Autorius: Kurmis
Data: 2012-02-29 00:08:03
nu man toks idomus klausimas, gavosi:
koks tolkas det dujas, jei dyzelis ir taip "gerai"?
gi daugelis perka dyzeliniu matoru nes maziau ryja (realiai visvien 6l
perlipa daugelis) ir siaip benzas ne fengsui, nes kaimynai tai salerka pila.
i benza sudetos dujos man suvokiamas variantas, bet gaila bagazines, nes
zapaske maisosi ir siaip papildomas balionas svorio prideda, kad mazina
ekonomija.

--
Kurmis