Tema: Re: kas negerai su volvo?
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2012-02-20 16:57:06
Isduosiu tau paslapti kaip volvo turetojas-mazdaug tokio amziaus jos ima
stipriai byreti-kiura dusles, byra kiti mazgai. As mastau investuot
kokius 4k i saviske ir vazinet toliau. Tegu ir shudas, tegu ir nedcar,
bet man ji patinka. Kaip mergina-grazi, protinga, gera lovoje, bet biski
vriedna ir kartais zodziais apsilaidote, taciau sudejus viska nesijauti
nepatenkintas.