Tema: Re: kas negerai su volvo?
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-20 09:44:10
On 02/20/2012 09:39 AM, Signalizacija wrote:
> Butum mekanikos mokslo mokesis suprastum kad tas dar vienas kausa kaip tik
> ir yra minusas :)

nesupratau, tu cia rimtai ar ne? reik suprast, kad tie, kurie variklius 
projektuoja ir i serijine gamyba paleidzia, mechanikos mokslo nesimoke 
ir siaip sau viena skyle per daug bloke padaro?

>
> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message news:jhrf1n$ob$2@trimpas.omnitel.net...
>> On 02/19/2012 08:28 PM, Dainiushas wrote:
>>> lygiai taip pat galima pasakyt, kas pas Volvo netycia gavosi vienu per
>>> daug. Arba jam lygiai taip pat truksta lyginant su pvz. BMW 3.0d
>>
>> nu jei tau papildomas kausas minusas - tai gal cia ir baigiam :)
>> del bmw nesiginciju, ten tikrai geriau.
>>
>>>
>>> On 02/19/2012 08:24 PM, CodeC wrote:
>>>> On 02/19/2012 08:22 PM, Dainiushas wrote:
>>>>> kurioj vietoj sudais? Iki 100km/h skirtumas 0.4s....
>>>>
>>>> nu kaip cia tau vaizdziau pasakyt, tam hdi vieno kauso biski truksta
>>>> :)))
>>>>
>>>>>
>>>>> On 02/19/2012 08:16 PM, CodeC wrote:
>>>>>> On 02/19/2012 07:53 PM, Velnias wrote:
>>>>>>> P406 universalas ilgesnis uz V70 universala (ta senesni modeli), ratu
>>>>>>> baze taip pat didesne. 2.2 HDi variklis analogiskas 2.5 TDI
>>>>>>> varikliui,
>>>>>>
>>>>>> tai tu lygink su D5, o ne su 2.5 TDI, kuris praktiskai baigesi su lig
>>>>>> senoliu 850 ir buvo naudojamas tik pirmuose v70 modeliuose. 2.2 Hdi
>>>>>> toli
>>>>>> shudais iki D5 plaukt.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>